Προσοχή! Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στο site, συμφωνείτε με την χρήση των cookies. OK

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το stop2shop.gr είτε επειδή εντοπίσατε κάποιο πρόβλημα στο προϊόν είτε λόγω αλλαγής γνώμης.

Προϋποθέσεις Επιστροφής

  • Ελαττωματικό προϊόν: Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο, στην περίπτωση προβλήματος η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή είναι παλαιότερης τεχνολογίας. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με επιστροφή του αντίστοιχου ποσού σε λογαριασμό του Paypal.Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν το stop2shop.gr.
  • Πρόβλημα στο προϊόν κατά τη μεταφορά: Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε ζημία είτε σε μέρος είτε στο σύνολό της, η οποία εμφανώς έχει προκύψει κατά τη μεταφορά της (π.χ. σπάσιμο, βαθούλωμα, γρατσουνιά) και όχι προ αυτής, οφείλετε να το δηλώσετε άμεσα την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας ώστε να δικαιούστε να αιτηθείτε αντικατάστασης του/των προϊόντος/προϊόντων που έχει/έχουν υποστεί φθορά. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν το stop2shop.gr.
  • Ακύρωση παραγγελίας πριν την ολοκλήρωσή της: Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας και πριν την ολοκλήρωσή της μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να επιστρέψετε σε προηγούμενο βήμα και να αλλάξετε τις επιλογές σας ή να επιστρέψετε στο καλάθι αγορών σας για να το αδειάσετε ή να προσθαφαιρέσετε προϊόντα.
  • Ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή της: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της παρακαλούμε επικοινωνείστε άμεσα μέσω email στο sales@stop2shop.gr ή τηλεφωνικώς στο 2310 555290 κι ένας συνεργάτης του stop2shop.gr θα ακυρώσει την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση.
  • Ακύρωση παραγγελίας μετά την παραλαβή της λόγω αλλαγής γνώμης: Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας από το stop2shop.gr απλά και μόνο λόγω αλλαγής γνώμης υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης, κ.ά).
Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Προϊόντα που εξαιρούνται από την πολιτική επιστροφών

  • Καλλυντικά είδη
  • Είδη προσωπικής φροντίδας

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει αποδεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω το αντίτιμο με τον ίδιο τρόπο που εξοφλήθει η παραγγελία. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το stop2shop.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις

Τρόποι Επιστροφής

Μπορούμε να παραλάβουμε το προϊόν από τον χώρο σας με χρέωση 3€ αν πρόκειται για υπαναχώρηση (αλλαγή γνώμης), καλέστε μας να κλείσουμε ένα ραντεβού παραλαβής στο 2310555290 και δωρεάν, εφόσον πρόκειται για επιστροφή παραγγελίας λόγω ελαττώματος.

Εναλλακτικά, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής δωρεάν σε ένα φυσικό κατάστημα Stop2Shop, αν βρίσκεστε εντός εμβέλειας Θεσσαλονίκης διαφορετικά μπορείτε να το επιστρέψετε με οποιονδήποτε τρόπο επιθυμείτε έχοντας εσείς την απόλυτη ευθύνη του δέματος για την ορθή κατάσταση του μέχρι την παραλαβή και με δική σας χρέωση. 

Δέματα από άλλες μεταφορικές πλην των συνεργαζόμενων (Acs & Γενική ταχυδρομική ) με χρέωση παραλήπτη δεν θα γίνονται δεκτά .